قیمت، خرید بهترین لپ تاپ

پنجشنبه 27 بهمن 1401
9:21
حمیدرضا

قیمت، خرید بهترین لپ تاپ

laptopهمیشه خرید جدیدترین لپ تاپ به معنای انتخاب برتر نیست و بسیاری از کاربران همچون دانشآموزان و دانشجویان یا کارمندان اداری نیازی به خرید لپ تاپ با قدرت پردازش بالا نخواهند داشت. از آنجایی که قیمت لپ تاپ همواره با شرایط اقتصادی موجود در جهان و پیشرفت تکنولوژی تغییر میکند و در این زمان بسیاری از کاربران به فکر فروش لپ تاپ خود و خرید لپ تاپ جدید خواهند افتاد. اما یکی از ویژگیهای مثبت یک محصول قابلیت ارتقاء پذیری آن است. لپ تاپها معمولاً در مدلهای مختلفی تولید میشوند تا هر کاربر بتواند با توجه به نیاز خود بهترین را برای خود برگزیند. نمایشگر حرفهای، قدرت پردازش بالا یا حتی ویژگیهای منحصر به فردی همچون وجود دو نمایشگر از جمله ویژگیهایی هستند که در هر محصول متفاوت خواهد لنوو thinkpad بود. با توجه به انتخابهای زیاد موجود در بازار بهترین راهکار استفاده از سیستم مشاوره لوتوس لپ تاپ است، کارشناسان با بررسی نیاز شما بهترین لپ تاپ موجود در بازار را به شما پیشنهاد خواهند داد.

  • لپ تاپ لنوو legion 5
  • ظرفیت حافظه داخلی: 259 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت
  • طراحی خیره کننده
  • سیستم عامل: Windows 10 Home 64 bit
  • سری پردازنده مرکزی: -11850H Core™ i7 و Core™ i9-11950H
  • صفحه نمایش با رفرش تایم بالا
  • ویووبوک Pro

laptopلپ تاپ را می توان از طریق یک هارد دیسک دوم یا SSD ارتقا داد، اما برای این منظور به یک کابل نواری تخت نیاز است. باکس هارد دیسک نیز بسیار مفید خواهد بود. حافظه فقط زمانی قابل ارتقا است که یکی از ماژول های نصب شده حذف شود. HP به کاربر اجازه دسترسی به فن ها را نمی دهد. تمیز کردن با برداشتن پیچهای بسیار بیشتر و به هم خوردن بیش از حد قسمتهای داخلی لپتاپ مرتبط است. صفحهکلید بهویژه به سمت مرکز تسلیم میشود و باعث ایجاد حس تایپ نسبتاً لرزان میشود. این خیلی بد است زیرا ما نقطه فشار بسیار خوب را دوست داریم که به احساس تایپ مناسب اشاره دارد. با این حال، کلیدهای تخت اسفنجی متأسفانه مانع از یافتن این موضوع شد. دکمه مکان نما کمی بیش از حد کوچک است اما صفحه اعداد (نامپد) دارای اندازه قابل قبولی است. فضا و کلیدهای اینتر به اندازه کافی بزرگ هستند و امکان استفاده راحت را فراهم می کنند.

The Death لپ تاپ And روشها اجتناب آن

laptopطی سالیان اخیر، برند های مختلفی برای کاربران هدف خود مدل های متنوعی را عرضه کرده که همین موضوع باعث می شود گاهی کاربران سردرگم شده و به سختی مدل مورد نیاز خود را پیدا کنند. بنابراین اگر کاربر عادی بوده و نیاز به پردازش های روزمره سنگین ندارید، تهیه محصولات سطح ابتدایی مانند سری مدرن ام اس آی یا ویوو بوک ایسوس می تواند بهترین انتخاب و نتایج را به همراه داشته باشد. در صورتی که کاربران نیمه حرفه ای هستید، سری های رده متوسط گیمینگ مثل کاتانا ام اس آی یا تاف ایسوس می تواند پاسخگوی خوبی برای نیاز های شما بوده و کار شما را راحت تر سازد. انواع برند لپ تاپ با تنوع محصولات بالا یکی از خدماتی است که در آی تی سیتی سعی شده به مشتریان عزیز ارائه شود. زیرا معتقدیم که کاربران باید حق انتخاب داشته و بسته به نیاز خود بتوانند محصول مورد نظر خود را از میان مدل های متعدد انتخاب کرده و خریداری نمایند.

laptopاکثر لپتاپها با یکی از سه سیستمعامل Windows، Chrome OS یا MacOS عرضه میشوند. انتخاب مناسب یک موضوع ترجیحی شخصی است، اما در اینجا خلاصهای سریع از آنچه که هر کدام برای ارائه دارند آورده شده است. منعطفترین سیستمعامل، ویندوز 11، بر روی مدلهای لپ تاپ بیشتری نسبت به سیستمعامل کروم یا MacOS اجرا میشود. لپتاپهای ویندوزی طیف گستردهای از ویژگیها از صفحهنمایش لمسی گرفته تا خوانندگان اثرانگشت و تراشههای گرافیکی دوگانه را ارائه میدهند. ویندوز 11، آخرین سیستمعامل اصلی مایکروسافت، چندین پیشرفت را نسبت به ویندوز 10 و 8 به ارمغان میآورد. همه مک بوک ها با جدیدترین سیستمعامل دسکتاپ اپل، macOS Big Sur عرضه میشوند. بهطور کلی، سیستمعامل عملکردی مشابه ویندوز 11 ارائه میدهد، اما با یک رابط متفاوت که جایگزین داک برنامه در پایین صفحه برای منوی استارت و نوار وظیفه مایکروسافت میشود. به جای دستیار دیجیتال کورتانا در ویندوز، کاربران مک سیری دریافت میکنند. این سیستمعامل در کروم بوک های ارزانقیمت مانند Samsung Chromebook 3 یافت میشود.

laptopپردازنده مرکزی A6-5350M amd، پردازشگر گرافیکی آنبرد، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات فنی این لپتاپ استوک را تشکیل میدهند. وجود این پردازنده مرکزی در این لپتاپ را برای اجرای برنامههای محاسباتی بالا برده. اما به دلیل نداشتن پردازشگر گرافیکی مجزا نمیتوان برای اجرای برنامههای طراحی و گرافیکی روی این لپتاپ حساب باز کرد. در کل میتوان لپتاپ ProBook 655 را یکی از تکمیل ترین محصولات خانواده پروبوک اچپی برای کاربری صنعتی دانست. لپتاپ 15 اینچی اچ پی مدل ProBook 655 G1 دارای ابعادی برابر ۳۷۸ در ۲۵۷ در ۲۷.۴ میلی متر است. این ابعاد به ما میگوید که این لپتاپ در کیفهای حمل کننده خود جای نسبتا زیادی را اشغال میکند . وزن این لپتاپ نسبتا بالا بوده و حدود ۲.۵ کیلوگرم است. این وزن و ابعاد نسبتا بالا به ما می گوید که در حمل و نقل و جابجایی آن خیلی دچار مشکل نمی شویم و به آسانی می توانیم آن را جابجا کنیم.

لپ تاپ بدترین دشمن شماست. ده راه برای شکست دادن آن

laptopکارت گرافیک 740M با 384 واحد سایه زن و حافظه نسبتا کند هیچ رکورد عملکردی را نمی شکند. همچنین ثابت شد که در معیارها نسبتاً محدود است. کاربرانی که قصد دارند روی Envy 17 بازی کنند، باید در وضوح و جزئیات گرافیکی سازش کنند. 740M به طور طبیعی در مقایسه مستقیم با مدلهای گرانتر و سریعتر این سری شکست خورده است. GTX 765M در GE70-i765M287 MSI دو برابر سریعتر است، به خصوص در تست هایی با وضوح بالا. به استثنای اندازه صفحه نمایش، Toshiba Satellite S50-A-10H تقریباً مشابه آن دارای تفاوت هایی است. لپ تاپ توشیبا به وضوح از عملکرد پردازنده عقب است، به عنوان مثال. در تست فیزیک 3DMark، اما در مقایسه با Envy 17 جایگاه خود را در عملکرد کارت گرافیک دوباره به دست می آورد. دلیل قدرت گرافیکی نسبتا پایین این است: HP کارت گرافیک و رم گرافیک را با یک گذرگاه باریک 64 بیتی متصل می کند. انویدیا این را به تولیدکنندگان لپتاپ واگذار میکند، اگرچه استفاده از GDDR5 و پهنای باند 128 بیتی ممکن است.

دروغ هایی که درباره رایانه به شما گفته شده است

laptopاین ویژگی لپتاپهای ایسوس را برای کارهای حرفهای و خلاقانه ایدهآل میکند. نمایشگرهای OLED نور آبی مضر را تا 70 درصد در مقایسه با نمایشگرهای LCD کاهش میدهند، و این باعث کاهش خطر و آسیب به شبکیه چشم میشود . باتری در لپتاپ ایسوس معمولاً از چهار سلول ۳.۶ ولتی با تکنولوژی لیتیوم - یونی تشکیل شده و تا ولتاژ ۱۴.۴ میرسد. همچنین باتریها دارای دو باطری موازی برای افزایش ظرفیت از ۲۴۰۰ میلیآمپر به ۴۸۰۰ میلیآمپر هستند. دررابطهبا گارنتی لپتاپ ایسوس باید بدانید که این شرکت لپتاپهای خود را با گارانتی سازگار در ایران عرضه میکند و قیمت لپتاپ ایسوس با گارانتی سازگار به علت اصلی بودن ضمانتنامه نسبت به دیگر گارانتیها گرانتر است. لپتاپهای ایسوس جزء قدرتمندترین و پرفروشترین لپتاپهای موجود در بازار هستند. قبل از بررسی جدیدترین قیمت لپتاپ ایسوس به دیگر ویژگیهای لپتاپ ایسوس از جمله طراحی خاص، بدنه مستحکم، پردازنده قوی و وزن کم توجه کنید. حالا بر اساس نیازتان باتوجهبه آنچه که در توضیحات گفته شد برای خرید آنلاین لپتاپ ایسوس اقدام کنید. ما همیشه در فروشگاه اینترنتی رایانه سیستم لیست قیمت روز لپتاپ ایسوس را قرار میدهیم. اگر به دنبال پایین ترین قیمت لپ تاپ ایسوس هستید در فروشگاه اینترنتی رایانه سیستم آن را خواهید یافت.

  1. لپ تاپ ایسوس Core i5
  2. لپ تاپ ایسوس مدل Rog Strix Scar17
  3. مدل CPU یا پردازنده مرکزی: Intel Core i7-11850H - Intel Core i9-11950H
  4. ظرفیت حافظه رم: 8 گیگابایت، 32 گیگابایت
  5. لپ تاپ MSI مدل Pulse GL76
  6. Core i3

این لپ تاپ، جمع و جور و قدرتمند است و مطمئناً قدرت کافی برای کارهای خلاقانه و کارهای روزمره تجاری را دارد. شاید با آپشن هایی که به Core i7 اینتل ختم می شوند، این لپ تاپ دقیقاً یک نیروگاه نباشد، اما خوشبختانه اکثر برنامه های طراحی را به راحتی اداره می کند. این دستگاه از جنس آلومینیومی محکم با صفحه کلید راحت و صفحه نمایش 13.3 اینچی واضح عرضه می شود. 8 گیگابایت رم DDR4-2933 برای اجرای هموار چندین برنامه و برگه های مرورگر به طور همزمان کافی خواهد بود. 1 ترابایت PCIe NVMe M.2 Solid State Drive راهاندازی سریع و انتقال سریع داده را فراهم میکند. پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7 (4 هسته ای، 8 رشته ای، 12 مگابایت کش، فرکانس پایه 2.80 گیگاهرتز تا حداکثر فرکانس 4.70 گیگاهرتز) با گرافیک Intel Iris Xe آن را دستگاه توانمندی می سازد که عملکردی عالی دارد. در ضمن HP Envy 13 دارای پردازنده گرافیکی مجزا با حافظه 2 گیگابایتی است.

چرا رایانه نه کار می‌کند...برای همه

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لبتاپ استوک.


[ بازدید : 31 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بر باد رفته است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]