راهنمای خرید لپ تاپ تا ۵۰ میلیون تومان؛ آذر ۱۴۰۱

چهارشنبه 12 بهمن 1401
10:46
حمیدرضا

راهنمای خرید لپ تاپ تا ۵۰ میلیون تومان؛ آذر ۱۴۰۱

laptop4. بازار لپتاپها هم مانند هر چیز دیگری در کشورمان، بسیار متزلزل و فاقد ثبات لپ تاپ استوک طولانی مدت است. حتما در صورتی که لپتاپی از لیست انتخاب کردید، قیمت روز آن را هم بررسی کنید. 5. عناوینی مانند دانشجویی، گیمینگ یا مهندسی نه به منظور کارایی صرف در حوزه مورد نظر، بلکه توصیه دیجیکالا مگ است. اما با این حال تمامی مدلهای گیمینگ میتوانند کاربردهای مهندسی/اداری فوقالعادهای داشته باشند یا برای کارهای سنگین دانشجویی و دانشآموزی مفید باشند. ارزانترین لپتاپ پیشنهادی ما در راهنمای خرید لپتاپ دیجیکالا مگ، محصولی از برند لنوو و سری IdeaPad است. این لپتاپ ۱۵.۶ اینچی، ۲.۲ کیلوگرم وزن دارد و از طراحی ساده، یکپارچه و راحتی بهره میبرد. پردازنده مرکزی این لپتاپ از سری جدید Intel Celeron 6305 است که نسبت به سری N5030 بهرهوری بالاتری دارد. ۴ گیگابایت رم DDR4 قابل ارتقا به ۸ گیگابایت، یک ترابایت حافظه HDD و پردازنده گرافیکی Intel UHD هم از دیگر مشخصات این لپتاپ فوق اقتصادی است. از نقاط قوت این لپتاپ میتوان به نمایشگر فول اچدی ۱۵.۶ اینچی آن اشاره کرد که میتواند تصاویری واضح و مناسب را نشان دهد.

laptopدر عصر مدرن امروزی، کامپیوترها بخش مهمی از زندگی روزمره ما را به خودشان اختصاص می دهند. این یعنی رایانه ها تقریبا در هر زمینه و عرصه ای حضور دارند و باعث می شوند کارهای روزمره ما راحت تر و سریعتر انجام بشوند. در حال حاضر کامپیوترها را در هر جایی که فکرش را بکنید مثل بانکها، مغازه ها، مدارس، بیمارستان ها، راهآهن ها و بسیاری از مکانهای دیگر از جمله خانه هایمان می توان دید. از آنجایی که کامپیوتر و کار با آن بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می دهد، پس حتما باید با آن آشنا باشیم. ما در این مطلب شما را با کامپیوتر و مباحث مربوط به آن آشنا می کنیم. کامپیوتر (Computer) در معنای ساده ماشینی است که می تواند محاسبات انجام بدهد. با این حال کامپیوترهای مدرن دیگر فقط یک دستگاه محاسبه نیستند، بلکه می توانند کارهای مختلفی انجام بدهند. به عبارت ساده می توان گفت که کامپیوتر یک ماشین الکترونیکی قابل برنامه ریزی است که برای ذخیره، بازیابی و پردازش داده ها از آن استفاده می شود.

ها در خانهها برای اهداف زیادی استفاده می شود.

لپ تاپها با گذشت زمان زندگی ما را آسان کردهاند. با کیفیت و دقت بیشتر ، زمان کمتری برای استفاده از لپ تاپ میتواند کارهای زیادی را در مدت زمان کوتاهی انجام دهد در حالی که اگر این کار را به صورت دستی انجام دهیم ، زمان زیادی طول میکشد. 1. مزیت یا اهمیت اصلی لپ تاپها کاهش یا کوچک سازی قطعات الکترونیکی است. 2. تغییر از سیستمهای بسته به سیستمهای شبکه محور. 5. با استفاده از لپ تاپ ، شاهد پیشرفت بزرگی در سیستمهای پردازش تراکنش هستیم. جای تعجب نیست که گفته میشود لپ تاپها چهره قابل مشاهده پیشرفت فناوری هستند. آنها مترادف ارتباطات جهانی ، سرگرمی ، تولید دانش و تحول تجزیه و تحلیل هستند. از لپ تاپها در خانهها برای اهداف زیادی استفاده می شود. اکثر شرکتها تمام اطلاعات عملیاتی و حسابداری خود را بر روی لپ تاپ ثبت میکنند. امروزه سطحی از عملیات تجاری جهانی بدون استفاده از فناوریهای رایانهای و اینترنت قابل تصور نیست.

laptopحال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که برای خرید لپ تاپ لنوو، کدام یک را انتخاب کنیم؟ در ابتدا، قیمت لپ تاپ لنوو را در مدلهای مختلف مورد بررسی قرار دهید. حال همین موضوع به شما کمک میکند که انتخابتان محدودتر شده و به طور مثال، بتوانید از بین ۵ مدل باقی مانده، یکی را برحسب مشخصات فنی، زیبایی در طراحی و فاکتورهای دیگر تهیه کنید. بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ لنوو؛ مجموعه ای کارآمد برای هر سلیقه ای! لپ تاپهای لنوو همواره از بهترینهای بازار بودهاند و بدون تردیدی میتوانید به سراغ آنها رفته و از خرید لپ تاپ لنوو به عنوان یکی از بهترین تصمیمهای خود یاد کنید. لنوو هم مانند برندهای معتبر دیگر، همواره به دنبال رقابت در بازار لپ تاپها بوده است و به همین دلیل، میتوانید تمام نیازهای خود را با لپ تاپهای این کمپانی مرتفع سازید. این لپ تاپها باب میل دانشجویان نیز هستند و با داشتن ویژگیهای جذاب در زمینه قابل حمل بودن، فاکتورهای جذابی را برای شما فراهم کنند. پس فرصت را از دست نداده و با بررسیهای دقیق، یک انتخاب خوب و بر حسب بودجه بندی خود انجام دهید.

laptopاین نوت بوک ها دارای قیمت رقابتی، بسیار قابل اعتماد و بسیار توانا هستند. و به لطف آنها، خریداران با هر بودجه ای می توانند بسیاری از گزینه های با قیمت مناسب را بدون از دست دادن عملکرد یا ویژگی ها پیدا کنند. لپ تاپ های ایسر طیف وسیعی از لپ تاپ های با رتبه برتر را ارائه می دهند و مقرون به صرفه هستند. آنها همچنین عمر باتری مناسبی را همراه با ساخت خیره کننده ارائه می دهند. لپ تاپ های ایسر به دلیل عملکرد روان و قدرتمندی که دارند بیشتر مورد علاقه گیمرهای حرفه ای هستند. به علاوه، مهم نیست که به چه نوع لپ تاپی نیاز دارید، لپ تاپ های ایسر از عهده این کار برمی لپ تاپ hp آیند. Acer همه چیز دارد، از کروم بوک های مقرون به صرفه و لپ تاپ های ارزان برای دانش آموزان گرفته تا اولترابوک های ممتاز، لپ تاپ های همه کاره 2 در 1، و لپ تاپ های بازی قدرتمند.

laptopویژگی MP3، ویدئو، مرورگر اینترنت، chat و تصویر در آنها بارز است. PDAها نیز رایانه کوچک و جیبی هستند که عملکرد محدود دارند. آنها حامی محاسبه متحرک هستند هرگز هر نرمافزار را راهاندازی نمیکنند. رایانههای دستی کوچکتر هستند و تلفن هوشمند یا PDA دارای یک تلفن سلولی مکمل میباشد. مرزهای این مقولهها مشخص نمیباشد. OQOUPC یک PC با اندازه PDA میباشد. Apple emate کوچکتر از laptop است ولی نرمافزار PDA را راهاندازی میکند. خط Hpomnibook نیز دارای ابزار رایانهی دستی است. سختافزار نوکیا ۷۷۰ مانند PDA است و ۶۰۰۰ Zaurus در آن کاربرد داشتهاست. تنها دلیل که آن را PDA نمیخوانند آن است که نرمافزار PIM ندارد. از سوی دیگر ۷۷۰ و Zerus میتوانند یک نرمافزار linux را اجرا کنند. لپتاپ دو در یک، لپتاپهایی هستند که هم میتوان از آنها به عنوان لپتاپ و هم تبلت استفاده کرد. اجزای پایه لپتاپ همانند دسکتاپها عمل میکنند. واحد پردازش مرکزی در لپتاپها قادر است در انرژی صرفهجویی کند و در مقایسه با سی پی یوی دسکتاپها گرمای کمتری تولید میکند.

  • عدم تضمین کیفیت کالا و ارائه گارانتی
  • پردازش موازی و توزیع شده
  • کیفیت تصویر خوب
  • با وزن ۱.۸ کیلوگرم
  • نصب ویندوز 11 روی سیستم های قدیمی
  • پردازنده Intel Core-i7-9750H
  • صفحهنمایش ۱۰ تا ۱۲ اینچ

از آنجایی که باریکی و سبکی در لپتاپها دارای اهمیت است، معمولا از کارت گرافیک آنبرد استفاده میشود. به همین دلیل امکان ارتقای پردازنده، حافظه یا کارت گرافیک لبتاپ استوک آن وجود ندارد. تنها موردی که در لپتاپها میتوان ارتقا داد افزودن یک حافظه SSD به آنها است. از آنجایی که قطعات لپتاپها بسیار کوچک و ظریف است، تعمیر آنها کار مشکلی است. به علاوه بهروز شدن مداوم لپتاپها باعث میشود که مدلهای فعلی موجود به سرعت قدیمی شوند و پیدا کردن قطعات آنها کار دشواری باشد. افزایش قیمتها در بازار امروز کشورمان بر روی لپتاپها نیز موثر بوده است و نمونههای باکیفیت آن در حال حاضر با قیمت بسیار بالایی فروخته میشوند. این قیمت در مقایسه با مینی کامپیوترها نیز بسیار بالاتر است. از آنجایی که شما لپتاپ را با خود در خیابان حمل میکنید، احتمال سرقت آن بسیار بالا است. پس در خیابان و هر محل دیگری باید همواره مراقب دزدهای در کمین نشسته باشید. امکان حمل و وزن سبک لپتاپها باعث میشود که آسیبپذیری آنها نیز بالا برود.

  1. تاریخ تأسیس: 1976
  2. کامپیوتر و سخت افزار
  3. ایلام و…
  4. در این مدل من ویژگی منفی ای ندیدم

laptopپس بهعنوان یک قاعده کلی، بهترین لپتاپ مخصوص بازی، مدلی است که توانمندترین پردازندهی گرافیکی را به همراه داشته باشد. در مراحل بعدی به سراغ کیفیت بهتر نمایشگر، رم بیشتر و پردازنده مرکزی قدرتمندتر بروید. موضوع مهمی که باید در مورد لپتاپ مخصوص بازی، بهخصوص مدلهای قدرتمند و گرانقیمت بدانید این است که آنها برای جایگزینی کامپیوتر رومیزی طراحی شدهاند و به اصطلاح، Desktop Replacement نام دارند. چنین لپتاپهایی سنگین هستند و باتری آنها شارژدهی ضعیفی دارد. به احتمال زیاد مجبور میشوید همیشه از آداپتور برق آنها استفاده کنید؛ پس خیلی روی «قابل حمل» بودنشان حساب نکنید. متأسفانه درحالحاضر برای خرید لپتاپ گیمینگ باید حداقل حدود ۲۵ میلیون تومان هزینه کنید؛ هرچند حتی با پرداخت این مبلغ هم حق انتخاب زیادی ندارید. در بازهی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، اکثر لپتاپهای گیمینگ از سری پردازندههای گرافیک GeForce GTX 1650 یا نهایتاً GeForece RTX 3050 بهره میبرند؛ گرافیکهایی که امروزه به حداقلِ موردنیاز لپتاپهای گیمینگ تبدیل شدهاند. لنوو در صنعت کامپیوترهای شخصی همان نقشی را بازی میکند که شیائومی در صنعت گوشیهای موبایل دارد؛ یعنی دستگاههای جذابی را با ارزش خرید زیاد وارد بازار میکند.


[ بازدید : 31 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بر باد رفته است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]